Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Matilda - 5 januari 2011 23:05


Jag gillade den, tyckte att filmen var lättsam att se och rätt söt.

Sen är ju Ashton Kutcher som ögongodis vilket ger filmen ett liiiiitet plus.


Nu har jag precis kommit ur duschen och tänkte krypa till kojs.


Godnatt !

Av Matilda - 5 januari 2011 20:22


Detta är vad jag ska göra nu.

Lägga liten och läsa en bok för honom.

Lilla Spöket Laban - Dumma pappa spöke

 

Spana in virveln Wille ärvt från far sin, gulligt va ? :)

Av Matilda - 5 januari 2011 19:21

" Ett samvete är den där lilla rösten man hör men som man inte lyssnar på .. " - Benjamin Syrsa


 

Av Matilda - 5 januari 2011 17:56

Jag valde att se denna ikväll, ska uppdatera er om vad jag tyckte om den sen.


 


Två bra skådisar iaf.

Av Matilda - 5 januari 2011 17:26


Middagen satt fint i kistan, riktigt gott var det.

Jag slängde även ihop en "efterrrätt" - ananaspaj, som ingen ännu ens rört och det är bara jag och Wille kvar hemma så den ska väl jag mummsa på sen. Lillen åt ingen middag och då sa jag åt honom att han inte får någon paj heller men vi får väl se, det känns ju inte sådär superkul att äta den heeeeelt själv. Fast om inte annat får jag väl trycka i mig den här ikväll i min ensamhet när gossen gått och lagt sig.


Karln är på bastukväll, så honom räknar jag ju inte med ikväll. Så nu ska jag kika efter en bra "tildafilm" som jag kan lägga mig på soffan ikväll och se. Säkert hittar jag ingen sådan men jag borde ju hitta någon halvbra film iaf.


nåjo, några timmar kvar först .. vad ska vi hitta på ?


 

Av Matilda - 5 januari 2011 13:41

.. äter gör man men ändå dör man.     



Vad ska vi äta till middag idag ?

Jag är sugen på potatisgratäng .. men till vad ? Fläskfilé kanske.

Och en riktigt smarrig sallad till hade inte suttit fel.

Lät väl som en bra onsdags middag ? 



Wille klämde fingret tidigare i dörren och var så arg och besviken på dörren som kunde vara så dum mot honom .. och det var mkt synd om honom och hans finger :P

Av Matilda - 5 januari 2011 12:00

 

Man har ju varit på sååå många platser egentligen, tänkte först ställa mig inne i fårrådet och ta en bild där, hade ju också funkat men jag valde att göra det liiite seriösare iaf. Här har jag varit.

Av Matilda - 5 januari 2011 11:03

Det har varit en värdelös natt, har säkert fått ihop tillräckligt med sömn sammanlagt men jag har vaknat och somnat, vaknat och somnat. Likaså har Wille gjort. Han vaknade då jag precis somnat och skrek " MAMMA ! .... jaha, du var här .. " Sen somnade han om men mitt hjärta slog i 300 slag/min. Jag blev ju såklart skitskraj, där ligger vi i tystnaden och mitt i allt så skriker han.


Jajja, idag är planen att bli klar med min webbsida, annars har vi inte så mkt på planeringen, vi tar dagen som den kommer :)


Nu slutet på våra bästa år.

JA, jag följer den ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards