Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Matilda - 21 januari 2011 10:17


13.20 idag sätter jag mig och gör prov, känns ju inte sådär jätte kul då det känns som om INGENTING fastnat i mitt huvud. Jag har läst, läst och åter läst men varje gång jag läser så är det som om det var första gången jag läste skiten :P Nå, det är ju bara att åka dit och göra sitt bästa, mer än så kan man ju inte göra men det känns ändå frustrerande.


Danne frågade mig idag om vi skulle dra till stugan ihelg. Jovvisst, varför inte ? Men och andra sidan känns det som om det hade varit riktigt skönt att bara ligga hemma, visst det ja gör jämt så därför ska man väl passa på att åka iväg, jag brukar sällan ångra mig när vi väl kommit iväg.

Kanske kanske det blir så.


Wille ska iaf vara hos sin morfar under tiden jag gör prov, det ser han fram emot :)


Det är väl lika och sätta sig och plugga lite till .. känns meningslöst men det är lika.. det skadar ju inte iaf.


Ha det bra hurrni :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards