Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Matilda - 18 januari 2011 11:58


Vad har jag på hjärtat idag då ?

Ingenting, inget speciellt iaf.


Wille är på dagis och det känns så himla tråkigt, min bästis som jag annars göra allt med. Jag saknar honom så fort jag kommer hem. Alltså när jag gått skola och sådär så har jag ju varit tacksam över att dagis funnits och så, då har det ju inte känns konstigt alls. Men nu när jag går hemma, då valde vi ju att ha honom 15 timmar i veckan ändå, för hans egen skull. Han älskar dagis och sina kompisar där. Men det känns skittrist för min egen skull, fast med tiden kanske jag kommer att lära mig att uppskatta timmarna han är på dagis, men inte då ännu iaf :)


Nåväl, sen ska jag åka och hämta Danne från jobbet, skjutsa honom och sedan hämta lillen från dagis, vänta på att Danne är klar och sedan ska vi på 80-års kalas :)


Gäsp gäsp - ja, trött som vanligt trots en god natts sömn, galet.

Näni, nu ska jag göra något .. vad ? Ingen aning. hade faktiskt helst lagt mig och läst en bok eller något men då kommer jag aldrig att vakna till liv ;)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards