Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Matilda - 19 januari 2011 10:15

Jag försöker få tag på min lärare, men där är det inge svar. Jag får testa hela dagen, förhoppningsvis svarar han någon gång och om inte annat så kanske han ringer upp ?  Jamen jag hade ju iaf behövt prata med honom, boka in en tid för att göra sista provet så jag får avsluta kursen. Hoppas bara att fredag passar honom.


Wille är på dagis, han hamnade där idag också. Imorse när han vaknade så sa han först att han vila vara hemma och vila idag, det hade han fått för mig om han hade velat eftersom jag tycker att han varit låg i två dagar nu men vi klev ändå upp och åt frukost, ifall att han skulle känna sig piggare efter det, vilket han gjorde för då skulle han minsann på dagis och jag körde självfallet dit honom.


Ska lägga mig på soffan och kolla våra bästa år nu sen när den är slut ska jag nog leta fram min historiebok och läsa på lite :) Anteckningarna har jag redan framme men boken är bortlagd någonstans ...


Hejpa !


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards