Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Matilda - 26 januari 2011 11:58


Så bra !

Av Matilda - 26 januari 2011 11:31



Jag tänkte slänga i väg ett blogginlägg i brist på annat. Hade gärna krypit ner under täcket och sovit en stund, men det är ju ingen idé när jag är ensam hemma med Willeman.

Jag har sovit som en kratta i natt då jag också blivit sjuk nu. Har jag inte stört mig på något hos mig själv (nästäppa, snor som rinner, huvudvärk) så har Wille hostat som en tok, jajja .. Wille verkar piggare idag iaf, det är ju skönt - han har den där hostan kvar ännu :(men det går ju åt rätt håll ?


Till lunch idag blir det korv, rester från igår - tråkigt men lätt ju.


Hoppas att vi är friska och krya till helgen och att det är bra väder, jag och Wille är ju så sugen på att gå ut och åka pulka/Bob/madrass .. det pratade vi om redan förra veckan. Men då åkte vi till stugan och sen blev vi sjuka ..



Nu ska jag försöka få min son att plocka ihop alla pusselbitar han slängt ut över golvet, han har säkert hällt ut 4-5 olika pussel och rört ihop alla så nu har han det han gör :) Fast nu när jag sa att han skulle städa ihop det så sa han så här " Jag tänker vänta på min pappa så jag kan ropa på honom så kommer han och hjälper mig och du får åka i fällan " ... jahaja!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards