Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Matilda - 7 januari 2011 20:09


Dags för fredagsmys.

På tvn har vi Dumbo kvällen till ära :P




Av Matilda - 7 januari 2011 17:29

Wille är så söt där han sitter framför datorn och spelar spel på bolibompas hemsida, han är duktig och klickar sig fram till saker men ibland hör man "mamma, kan du hjälpa?"

Sötunge !


Det känns inte alls som fredag idag, känns som typ söndag.


nuuuu riiiingereeee, måste sluta, hej ! :)

Av Matilda - 7 januari 2011 12:09

 

Wille - blev ni förvånad ?

Av Matilda - 7 januari 2011 12:02


Ännu en dag då det snöar, idag snöar det ännu mer.

Jag tror ändå att vi ska försöka ta oss ut med Wille, han bryr sig inte om det snöar eller inte. Han gillar ju att vara ute och det är ju inte så kallt ute idag så det gäller ju att passa på.


Natten har varit underbar, hade väldigt svårt att sova men när jag väl gjorde de så har jag sovit i ett svep från natt till morgon, länge sedan !

Jag kände mig såå utvilad då jag vaknade före Wille t.o.m, han blåste på till halv elva han.


Dags att klä på sig kanske ?

Ciao !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards