Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Matilda - 11 januari 2011 19:16


Svår fråga. Det här är så olika.

Men är jag glad vill jag höra glad musik och är jag ledsen vill jag också höra glad musik för att bli peppad. Fast är jag ledsen och vill deppa ett tag så kan jag lyssna på deppmusik .. förbannad - hmm .. har jag aldrig tänkt på :) Då lyssnar jag nog inte musik kanske . .

Av Matilda - 11 januari 2011 13:34


Jag och Wille slängde i oss lite lunch för att vi skulle ut och ranta sen ..

men energin försvann, jag sitter här och tokgäspar nu i stället.


Vi såg en bra film igår, The town - ett tips till er som vill se en bra rulle.

Men guuuuuuud, min käke går ju snart i lås så mkt som jag gäspar, haha.


Äh, vi tar det lungt här ett tag sen kanske vi far ut och rantar lite senare - om så bara tar en ragg eller två.


Tjarrå ! :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards