Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Matilda - 27 januari 2011 17:50

Wow, vilken baota utlänning vi nyss hade död på. Fy rackarns vilken lättnad det var. Danne ställer minsann upp på sånt och helst när det är för min skull ;)

Ok, nu var det ju inget brottsligt som hände ..

Denna finne befann sig på mitt lår, den har spänt och gjort ont i flera dagar men jag har inte fått ut något ur den då jag försökt klämma den, det har inte kommit ut något. Nu bad jag Danne om hjälp, jag lade mig ner och förberedde mig på att detta skulle göra ont. Danne tar i och klämmer, klämmer och klämmer lite till .. jag frågade honom om det kom ut något, han konstaterade att det kom ut en hel del , "att det bara spruuuutade ut" - så uttryckte han det. Jag blev nöjd med svaret trots att jag visste att det var nååågot överdrivet, jag ställer mig upp och ser Danne leta efter något i rummet, då han plötsligt hittade de .. på väggen fann han en massa rödgula prickar, jajjemen på sant, det hade sprutat ;D  Härligt fräscht va ?  Haha, jag garvade då bara och känner mig rätt nöjd trots att finnen ännu finns kvar och hade kunnat tömmas ännu mer men det gör förjävla ont :P

Det var det de .. hoppas ni blev lite äcklade ;D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards