Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Matilda - 17 januari 2011 14:00


Snart kommer min underbara karl hem.

 


Jag tror både jag och Wille saknat honom hemma idag,

pappsingen våran :)

Av Matilda - 17 januari 2011 11:39


Är i en period då det känns trögt det här med bloggandet, jag försöker att få i väg ett inlägg om dagen - mest för att inte tappa gnistan helt.


Jag har börjat vara så trött igen, mår även illa nästan dagligen - oftast på morgonen. Jag funderar på om det är normalt egentligen ? Att man mår illa i början av en graviditet vet jag ju men att det försvinner och sen kommer tillbaka ? Usch iaf.

Ska på MVC på torsdag så då ska vi väl prata om hur jag mår, ta prover för att se hur järnvärdet ligger - som det känns i kroppen har det ju blivit sämre. Sist hade jag 116, får se vars jag ligger nu.


Fick förretsen en gratis kupong eller vad man nu kallar det med i tidiningen Alt för föräldrar gravid - får gå och hämta på gratis produkter från hälsokraft, någon olja och sen en .. handkräm kanske det var ? :)

Kanske man skulle nyttja.


Har upprop i dag, men jag är som i valet och kvalet, men det är väl för att jag mår som jag mår som jag nu har börjat vela när det gäller de här med att läsa svenskan, jag känner mig inte alls motiverad. INTE ETT DUGG ! men känner ändå att jag måste, men måste jag verkligen göra det nu ?


Time to go. Wille ska ha lunch - själv nöjer jag mig med ett glas vatten annars spyr jag nog ... blääää.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards