Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Matilda - 7 maj 2011 20:35

Idag har varit en mindre bra dag, fast jag är lyckligare än lyckligast just nu. Men jag har känt mig gråtfärdig hela dagen, det är ungefär lika okontrollerat som när mjölken rinner till. Allt bara rinner ! :P


Men denna gråtattack var lindrig, när Wille föddes bölade jag i flera flera dagar ... jag känner mig redan mkt mindre gråtnödig så jag hoppas att det inte blir så mkt värre iaf :P 


Av Matilda - 7 maj 2011 14:34

           

Av Matilda - 7 maj 2011 09:34

Nöjda gossar, nöjd mamma - Check ! :)


Jag har alldeles nyss stigit upp, jag och alla grabbar böt plats om man säger så, nu ligger dom där och myser. Vi har alla fått sova jättebra i natt, jag har klivit upp 2 ggr i natt, dvs var 3-4 timme för att ge minisen mat, sen har han somnat om och jag har fått fortsätta sova. Så jag klagar inte alls.


Solen lyser idag, härligt ! Man blir mkt piggare av ett sånt här väder än pissregnvädret som var igår, usch !


SOL UTE, SOL INNE :)


Nä, nu hör jag att en viss liten börjar gny så det är lika att gå.

So long !

Ovido - Quiz & Flashcards