Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Matilda - 15 maj 2011 16:32


Vi tog en ganska bra prommis tidigare, 2 timmar var vi ute men då stannade vi till vid lekparken på campingen också.

Kom bara hem så var det dags för lillis att äta, sen blev det även dags för oss att äta också - korvstroganoff och ris. Gött !


Ikväll äre Bigbrother som gäller, vem tror ni åker - eller rättare sagt vem vill ni ska åka ? Jag tycker att Gurkan är en tönt som kan dra, i början diggade jag han stenhårt men idag tycker jag att han beter sig som en 12-åring ungefär. Om inte Gurkan åker så skulle det inte göra mig så mkt om Madde heller hade åkt, tycker fortfarande att hon är lite tråkig. Jag har aldrig varit något fan av Chrille heller, så någon av dom tre tack ! Jag hoppas dom tre försvinner nu på rad - i vilken ordning spelar då ingen roll, men vi kan ju börja med Gurkisch idag så vi slipper honom, thanks !


Med andra ord så vill jag ha kvar, Peter, Simon, Martin och Sara :)

Av Matilda - 15 maj 2011 11:46

Söndag igen då ..

Funderar på om man skulle ta en liten promenad till att börja med. Få fart på fläsket, sakta men säkert.


Fast allra först, innan jag ens slänger på mig nå andra kläder än pyjamasen så tänkte jag ta en dusch .. och vipps så har det gått ett par timmar och det är väl dags att ge käk åt lillis innan vi går ut också .. det gäller att planera dagarna numera :P Tur att vi iaf inte har en tid att passa :)


Natten var skön, somnade vid tolv efter att vi sett en film och sen vaknade Edwin vid halv sex och var hungrig, gav honon mat, somnade om och sov till tio ungefär. Jag är nöjd ! :)


Okej, det är väl dags att få på Wille lite kläder, han springer runt här i kallingar och verkar inte heller ha nå större planer på att sätta på sig nå annat heller så han behöver nog en liten "spark i baken".

Just ja, sen dusch, inte lukta usch ! :)


Tjarrå !

Ovido - Quiz & Flashcards