Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Matilda - 9 maj 2011 15:24


Idag har vi varit till lekparken på stan, tänkte att Wille skulle få leka av sig lite. Så vi bäddade ner lillebror i vagnen, satte Wille på cykeln och vi promenerade mot stan. Där var vi en stund, inte allt för länge då det blåste så .. men det var skönt att komma ut den där lilla stunden iaf men kände mig rätt slut i magen när vi var framme hemma igen, man kände att man var rätt nyopererad då .. så det var en alldeles lagom promenad.


Det slog mig en sak igår när jag gick och lade mig, att jag hade skiiiiitont efter kejsarsnittet med Wille men den här gången har det inte gjort så jävla ont som jag minns att det skulle göra. Jag åt smärtstillande i tre dagar (sista dagen endast alvedon vid något tillfälle) - sen slutade jag med dom, för de behövdes inge mer, galet vad olika det kan bli. Visst känns det ju ännu men inte så farligt faktiskt ... det svåra är att böja sig, lyfta (vilket jag inte alls ska göra ändå så ..), sätta sig/ställa sig ifrån vissa ställningar då det känns som om dom musklerna inte ens finns nåmer.


Nåväl, jag är tacksam !


Nu dags att tillaga någon middag, för man måste ju som ännu äta . . .

Ovido - Quiz & Flashcards