Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Matilda - 14 maj 2011 02:06


Åh vad underbart med missnöjda bebisar ... NOT !

Lillis vill inte sova, eller kanske rättare sagt kan inte sova, han bara gråter... ok, just för stunden är han dock tyst. Nu ligger han KLARVAKEN i sin säng med hicka. Jag hoppas hoppas verkligen att han kommer att somna snart, för nu har jag provat massor, vyssa, gunga, byta, mata, klappa men inget verkar funka ..


Man känner sig så otillräcklig såna här gånger, detär fördelen med barn som blivit 3 ½, då kan de ju berätta vad som är fel.


Gissar ju på magknip nu då ...


ja, jag törs inte gå och lägga mig, för jag vet att om jag lägger huvudet på kudden, då kommer han att börja igen, det är ju så dom funkar. Men kanske om jag skulle luta mig tillbaka här i datastolen och blunda, det kanske skulle funka, vad tror ni ? ;)


Näe, lika bra att göra ett nytt försök, funkar det inte så är det ju bara att börja om .. vyssa, gunga, mata, byta och klappa ... typ.


nåmen på återseende ...

Jaha !!

Ovido - Quiz & Flashcards