Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Matilda - 28 maj 2011 15:09


Min far bor ju inte så långt bort ifrån mig, så jag hinner ju inte bli så jätte blöt om jag går dit och till vagnen har jag ju regnskydd .. tänk så rastlös man kan bli att vara "ensam" hemma. Hade jag varit stark nog och fått hålla på att bära massa tunga saker så hade jag passat på att göra mig av med vårat skåp vi har i vardagsrummet, I don't want it ! Men Danne vill ha kvar det .. fast jag kan ju tömma det, bara för att poängtera att det SKA bort ! ;)


Äh, måste man göra något ? Men vad gör man om man inte gör någonting?

Jag hade ju kunnat skriva ihop några brev som ska i väg .. länge sedan jag skickat brev förresten. . förr gjorde man det oftare, fast ändå inte .. haha jo, jag och Jenny skrev ofta brev till varandra, vi brevväxlade trots att vi umgicks var och varannan dag också ;P haha. Kul !


Nå vi ser ju, något ska jag väl hitta på ! :)


Av Matilda - 28 maj 2011 12:38


Danne tog med Wille och stack till Kiruna, de skulle på gruvtrollet och vara med David, kuligt för dom - Wille njuter nog att få komma iväg och göra nå skoj med sin pappsi och få vara i centrum en stund :)


Jag och Edwin myser, funderar på vad vi ska hitta på - mest troligen ingenting då vädret är kasst och vi är utan bil .. vi får mysa på här hemma, det lät ju inte helt fel det heller ju :)


Just nu sover Eddie i bärselen, han snarkar på - gullfis !


Har inte så mkt på hjärtat ..

så här sätter vi punkt.


Ovido - Quiz & Flashcards