Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Matilda - 20 maj 2011 21:42


Ursäkta mig för min dåliga uppdatering, men jag har varit på väg flera gånger att sätta mig ner här för att sända iväg ett inlägg för jag har känt att jag har massor på hjärtat men det tar som ändå stopp .. vet inte vad eller hur jag ska skriva.


Men nu gör jag iaf ett försök att få ihop något iaf :)


Har en väääldigt ledsen Edwin på kvällarna, magdropparna verkar inte funka ... ännu iaf. Visst, har pruttar en jävla massa mer nu, som om han får ut mkt mera luft men tydligen ändå inte tillräckligt, för han skriker ... mellan åtta och tolv är hans skriktimmar .. på riktigt. Idag har han även varit ledsen vid några fler tillfällen men ändå inte så pass att han inte gått att trösta.


Det var/är en större omställning än vad jag kunnat ana att bli tvåbarnsmamma, men underbart givetvis !


Sen blir jag så stressad då jag sitter här, när Eddie är såååå arg. Jag kan inte slappna av och går mer än gärna och tar över tröstandet bara för att det ska kännas som om jag iaf försöker, jag kan inte bara sitta vid sidan om, hur bra jobb Danne är gör - utan resultat dock many times, precis som för mig !


Snart BB.

Sen sova.direkt

Ovido - Quiz & Flashcards