Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Matilda - 18 maj 2011 15:26


ja, jag var på väg och hämta hem Wille från dagis men då jag kom fram till bilen så såg jag att vi fått punktering, trist! Jaja, nu blev det att köpa nya däck ändå .. vi skulle ju "fuska" och skjuta på att köpa nya däck till nästa sommar .. men tji fick vi ! Så går det ..



Nu sitter Wille och gnäller och kallar mig för "dum-olle". Jahapp !

Ska kila ... måste börja fundilera på nå mat också. Äh, inget att fundera över, det blir väl köttbullar och mackisar idag, tråkigt men så är det ibland.


Av Matilda - 18 maj 2011 12:21


Här hemma sprakar och brakar det i lillemans blöja, så höga och så mycket luft det kan finnas i en sån där liten kropp, haha ! :)

Söt är han där han ligger helt soft och pruttar lite .. hihi.


Själv håller jag på att sätta ihop en playlist på grooveshark, nu när spotify ska börja ta betalt så får man hitta sig något annat, snål som man är ;)


Undra vad jag nu ska hitta på ? Eller ja, jag vet precis vad jag ska göra allra först innan någonting annat, det är något så roligt som att byta blöja :)


Sen får vi se .. kanske går en sväng på stan .. näe, hur kul är det utan pengar ? Nä, det där med ögonshopping är inte min grej, det är tråkigt ju - då kan jag ju lika gärna stanna hemma ;)


Ny blöja ja ... hej.

Av Matilda - 18 maj 2011 09:59


Edwin vaknade 06.30 och var hungrig, gav honom käk - sen somnade vi om. Klockan ringde väl en kvart senare .. ok, kanske en halvtimme senare. Då var det dags att väcka Wille, gav honom frukost, hjälpte honom att klä på sig osv .. sen när Wille var redo "väckte" jag lillebror, han låg ju ännu och sov. Böt blöja och bökade på honom kläder och ytterkläder, sen ner i bilstolen - därefter drog vi ! Han vaknade inte, han bara knorrade till några gånger och tyckte väl vi var tokiga som är ute och flänger istället för att ligga och sova/gosa hemma ;)


Wille pussade lillebror hejdå och vi for hem igen.

We did it :)


Förresten, vem fan äre som har beställt SNÖ idag ? Skärpning !

Ovido - Quiz & Flashcards