Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Matilda - 13 maj 2011 23:08

(Fick en låt på min logg på fejjan här för någon dag sedan av Carro and I love it ! Så fin.)


Har haft en riktigt bra kväll, började med att vi hade fredagsmys med film och lite gott. Sen plingade de på dörren mitt i allt och vi blev minsann positivt överraskade då det var Fia och tjejjorna och Jonas som kom förbi, mkt oväntat men superduper roligt !

Edwin mös på i Fias famn utan att vakna, jag är helt chockad över hur han ännu kunde sova så hårt då han sovit i flera timmar redan innan de kom, han viftade just lite på tårna typ :P Wille var helt galet nöjd över att ha Jonas här, jag sa det till Jonas också - att Wille kommer leva länge på att han varit och hälsat på honom. Wille hade riktigt kul med Jonas :) När de sedan for så var det dags att mata Edwin, han var gode hungrig efter sina timmars sömn, så vi kikade slutet på filmen vi börjat se tidigare, var typ 5-10 minuter kvar :) Sen blev det dags för Bigbrother och nu ligger Wille och sover och pappa Daniel och Edwin har lagt sig i sängen men lillisen är som vanligt inte nöjd den här tiden, det tar typ en timme innan han brukar somna nu .. jag tänkte iaf passa på att hoppa i duschen när jag vet att han iaf är mätt !


Ja, det var väl det det ..

Godnatt på er och sov så gott !


Av Matilda - 13 maj 2011 19:07

     

Kärlek till mina pojkar !

Av Matilda - 13 maj 2011 16:06


Ja, hur ska denna dag sluta ?

Näe, jag brukar faktiskt inte märka av fredagar den 13:e .. inte på något negativt sätt, snarare tvärtom !


Jaja, har varit på stan idag .. passade på när solen sken så fint.

Äh, nu kniper det i lillens mage, bäst att lyda lillbossen och gå och ta hand om honom, inget han kan rå för ju - stackarn !


Får uppdatera bättre någon annan gång.


PUSS !

Ovido - Quiz & Flashcards