Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Matilda - 8 maj 2011 16:54


Vi startade den här dagen med att dra ut på premiär "hälsa på hemma hos någon med två barn" till Dannes mormor och morfar, sen åkte vi och handlade - eller Danne handlade och vi väntade i bilen. Sen har vi bara varit, fick främmande från kiruna, David kom på besök så vi har honom här.

Snart ska vi äta middag, jag är hungrig så det ska bli gott ! :)


Jag är jätte trött, sitter mest och gäspar så jag hittar som inte så mkt att skriva om heller .. gäsp gäsp gäsp kommer mest ut ur mitt huvud ! :D


Men jag vill ju som visa att jag/vi lever .. men tråkiga inlägg blir det.

Jo, försöker hitta amnings bhar i min storlek men det finns ju inga någonstans. Jo jag hittade ju på ett ställe som jag fick beställa ifrån då jag inte fann någon på orten, men det var i mitten på mars och har ännu inte fått dom :/ RACKARNS !  Har iaf mailat dom, hoppas dom skickar dom fort som fasiken .. för jag behöver dom !


Jajja, nu käk !

Ovido - Quiz & Flashcards