Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Matilda - 30 maj 2011 19:28


Öron&Ögon-karra ! ;)

Jag tyckte filmen Country strong var bra, se den om ni inte redan sett den! :)


Av Matilda - 30 maj 2011 12:08


REGNET ÖSER NER OCH SOLEN SKINER INTE ALLS !

Nu kanske det slutar regna och solen börjar skina eftersom hittills har det blivit tväremot det jag skrivit i bloggen, sist skrev jag att det iaf inte regnade - haha, marken är alldeles blöt utanför fönstret ;)


Men nu går vi. Heipa !

Av Matilda - 30 maj 2011 11:20


Ok, solen smet lika fort som den kom .. nåmen det regnar ju iaf inte, ännu !

Funderar på om man skulle klä på sig, oss alla tre så man kommer igång idag, går man i pyjamas så går det aningens trögt ;)


Men nu sover Edwin så nu ... nä ! Han sover inte alls, han SOV - nu är det väl ett bra läge att slänga på oss kläder och ner med honom i vagnen så han sover en stund .. den där magen är dum med honom !


Hörs.

Av Matilda - 30 maj 2011 10:06

 .. där kom skiten ! ;)


Edwin verkar ha magknip, han har gråtit sedan han vaknat, trots mat, bajsning och blöjbyte .. jag låg med honom på mage - då somnade han nästan och jag gick därifrån men då vaknade han till igen och nu är han ledsen igen. Ska sätta mig med honom framför tvn och kolla våra bästa år, kan han ju tycka är kul ;P


Annars har ju solen smitit fram, ska gå ut senare ..


Nu till Edwin !

PÖSS

Ovido - Quiz & Flashcards