Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Matilda - 16 maj 2011 23:13


Gäsp, gäsp .. äntligen kväll. Idag har varit en sån där trött dag .. kanske beror det på vädret? Vi har haft regn hela dagen.


Ikväll har Edwin inte alls varit glad, han har gråtit ... inte alls nöjd, den där magen som krånglar, funderar på att testa såna där magdroppar på honom. Han har skriktimmar varje dag, det är ju inge kul alls :/


Imorgon börjar Danne att jobba igen, dvs imorgon är det min första dag som jag är ensam med kidsen. Visst, Wille ska ju på dagis så det blir ju bara jag och Edwin hemma, och just ja .. BVC kommer ju också på hembesök.


Nä nu tar lillis ton, dags att hoppa i sängen och försöka få honom nöjd och sova ...


Godnatt !

Av Matilda - 16 maj 2011 12:06



Mina fina killar  

Har redan lagt upp denna på facebook också, men slänger upp den hit också då jag gillar den, såå söt.



Just nu är jag på väg in i duschen, sen bär det i väg till vårdcentralen. Hon ville kolla så min reaktion på staplesen blivit bättre och att såret läkt fint, så idag blir jag troligen av med mitt stora och fina plåster .. eller så får jag kanske bara ett nytt sen ? :P haha.


Nåmen, hoppas ni har det bra.

Tjing !

Ovido - Quiz & Flashcards