Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Vad hände ?

Av Matilda - 31 maj 2011 10:13


Det är inte länge sedan jag bodde hemma, först hos mamma, sen flyttade jag till min pappa och därefter till egen lägenhet då jag skulle fylla 17 år. Känns som igår .. Jag hann inte bo så länge i min lägenhet innan jag träffade Danne, kanske en månad. När vi varit tillsammans i ungefär 2 månader så fick han en lägga, där hängde vi ju som mest - då den kändes mer som våran så var det roligare att vara där. Jag minns att mina päron, iaf min mamma inte ville att jag skulle flytta ihop med Danne .. ännu. Att man inte vet vad som händer imorgon och sådär .. nå tiden gick och jag hade ju som redan flyttat dit redan innan jag flyttade dit på riktigt ;P

Sen flyttade ju lilla Bea in med oss också, världens underbaraste lilla Pulitjej. Hon gick från bybo till stadsbo :P

Jag blev gravid och Wille föddes på min 19-årsdag, då hade vi precis flyttat hit, till våran 3:a .. när han sedan var 3 ½ år blev han storebror åt Edwin. Vad hände liksom !?


Från den dagen jag flyttade till Min etta till idag, den tiden har ju gått rasande fort. Helt galet egentligen när man tänker efter. vad hade man gjort idag om jag och Danne inte hade träffats ? Tur att jag inte vet det, för jag älskar då mitt liv, min karl och mina barn.


 
 
Ingen bild

Daniel

31 maj 2011 14:35

de var tur att vi träffades för jag älskar då dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 4 februari 2012 22:05


 

Av Matilda - 19 januari 2012 09:44

  Jag vet inte ens om jag törs berätta en grej men jag testar väl .. Edwin sover hela nätter utan mat nu. Har gjort det nu några dagar, då vet jag att han kan ! Däremot får man än ibland gå in och ge honom tutten, dock inte en endaste gång inat...

Av Matilda - 16 januari 2012 20:23

              http://skitviktig.bloggplatsen.se/     Här har ni adressen till min andra blogg, det är som den som gäller just nu ! ...

Av Matilda - 6 januari 2012 22:01

  Båda ungarna har börjat tjorva på kvällarna. Wille vägrar att sova, envisare varelse får man leta efter och Edwin han somnar men vaknar lika fort igen, tokledsen ! När det gäller Ed så gissar jag på att det är hans tänder som spökar och sådär ....

Av Matilda - 3 januari 2012 22:54

Jag brukar funder på varför Wille kallar sin pappa för Danne och inte för pappa ? - Alltid nästan ! Mig kallar han Mamma, jämt ! - förutom någongång då han babblar om vad alla heter osv ..   Gulligt låter det ju men jag kan förstå Danne att han...

Ovido - Quiz & Flashcards