Alla inlägg den 1 april 2011

Av Matilda - 1 april 2011 21:43


Wille packade väskan sin och följde med farmor och farfar till stugan.

Om det känns tomt ? Ja verkligen ! Man är ju van att alltid ha honom i närheten, om inte på dagis :P Men jag tror (läs: VET) att Wille själv kommer att tycka det är skitkul att vara där med dom, han har ju även sina kusiner där att busa/leka och bråka med ;) Jag ska försöka ta vara på den här tiden, alltså verkligen njuta , fast det känns tomt och tråkigt. Fast hallå, jag vet ju att han kommer tillbaka . . senast söndag :) 



Sen hoppas jag att farmor och farfar också njuter, av gotiden med våran lilla kille ;)


Nu tänkte jag då lägga mig på soffan och kika BB.

Godnatt på er ! :)

Av Matilda - 1 april 2011 12:30


Nu har vi ätit lunch och jag har duschat, nu börjar vi vara redo för att se vad den här dagen har att erbjuda. Ska först klä på oss och sådär, sen tänkte vi fara ut och ranta .. vi börjar nog på kvarteret inte allt för långt ifrån oss för att sedan jobba oss uppåt (?). . . kanske. Vi får se hur långt vi orkar :P



Ni får gärna tipsa om lite bra musik, jag har så dåligt med bra låtar på mina playlists just nu så det är hemskt. Gammalt som nytt, det kvittar ! :) Bara det är bra tips ! :P


Just ja, KLÄDER !

Av Matilda - 1 april 2011 09:36


Jag vaknade lika "nysig" som jag gick och lade mig igår. Jag fick nyssjuka igår kväll, det började klia som racksikens i näsan och sen satt jag och nös hela kvällen. Sen under natten har jag sooooovit men vaknade med samma känsla i näsan idag igen och har nyst redan några gånger :) Men det är ju fan skönt att nysa .. helst vissa speciella nysningar :)


Lille Wille ligger ännu inne på sitt rum i sin säng, jag tror att han är vaken men bara inte klivit upp. Han är sån, han kan ligga och dra sig. Men jag är inte säkert, fast jag har tyckt mig höra nå mummel därifrån .. ska gå och pussa på honom efter jag kladdat ihop detta.


Idag är det fredag, ja veckorna går ganska fort ändå, iaf den här veckan har gjort det - vilket känns great ! Tiden får gå huuuur fort somhelst tills jag/vi kommit hem från BB - då tycker jag att den ska börja gå lååångsamt lååååångsamt igen ;)


Nänuni, nu börjar jag bli pussjuk - ska gå och kramas med min lillskit :)

Ha en bra dag och helg ! :)

PUSS !

Ovido - Quiz & Flashcards