Alla inlägg den 27 april 2011

Av Matilda - 27 april 2011 23:03


Det är lungt, riktigt lungt här faktiskt !

När jag satte mig i soffan för att börja kolla Bigbrother så började jag känna av lite förvärkar sådär och tänkte att: yes, nu börjar det igen ... MEN - sen tog det slut och nu känns INGENTING, det är riktigt lungt - ok, bara en bebis som bökar runt som aldrig förr men annars är det lungt.


Så just nu känns det ju som om alla som gissat på inatt/imorgon har fel men det kan jag ju inte säga än, fort kan det ju vända men det känns då inte så. Jag själv är ju dock inställd på ultraljud imorgon :) Spännande!


...och ska det inte bli bebis under natten/morgonen/dagen imorgon så hoppas jag verkligen att jag ska få sova inatt och inte behöva pinas, hade ju vart nice :) Men ska bebis komma så varsågod - välkommen förlossningsvärkar ! ;D


Nu ska jag ta mitt pick och pack (typ magen) och gå och sova :)

Godnatt på er !

Av Matilda - 27 april 2011 15:06


Då var Willes rum klart, vad ska man göra nu då ?

Jag blev riktigt pangtrött så det känns som om jag hade kunnat gå och sova en timme eller två. Vad härligt det hade varit .. men man blir så rackarns seg sen också så det är lika att skippa det.


Det tokblåser ju ute också, inge kul att vara ute och cykla med lillkillen heller ...


Får väl fundilera ut någon kul middag istället, hade ju varit gott med något gott ! :)


Hejhå, vi hörs !


Av Matilda - 27 april 2011 12:48

Dags att göra någonting, för så här blir det inga barn gjorda födda  !

Är så jävla trött och lat men vad hjälper det att sitta här ?! Nå iiinte ett skit. Jag blir bara irri över att det inte händer något ;P HAHA!


Så nu tänkte jag först och främst ta tag i Willes rum, bombnedslaget. Sen får vi se vad vi gör sen .. 

Av Matilda - 27 april 2011 10:58



Inatt kom "magknipen" med 6-8 minuters mellanrum och det gjorde riktigt ont, men sen försvann det bara - visst det gör fortfarande ont men inte alls på samma sätt, nu är det mer ihållande. Jag somnade tillslut om inatt och när jag vaknade på morgonen så var det inte alls så där regelbundet som tidigare utan bara med ihållande. Skit också ! :P


Jag hade bara velat sova bort den här dagen ju .. eller alla dagar tills det är dags, helst om det ska göra ont ända fram tills dess att den lill* bestämmer sig för att komma ut ..




Ovido - Quiz & Flashcards