Alla inlägg den 9 april 2011

Av Matilda - 9 april 2011 23:53


Har varit på ranten hela dagen idag också.

Kan ju iaf säga att vi har haft en toppen dag som gått i en rasande fart, nu är jag helt slut som artist och tänkte krypa i säng :)


Godnatt på er ..

Av Matilda - 9 april 2011 10:24

Vaknade och var väl lite i chock då Danne kläcker ur sig att han skulle åka iväg och handla frukost, jag tänkte typ, va ? hur då ? nu ? varför ? Haha.

Jaja, men han for iväg iaf och är och handlar nu. han passar väl på att dra ett varv extra eller två också ;)


Jag sitter och väntar på att den andra killen ska vakna, jag har inte varit in till honom ännu för han brukar vakna när han hör att det börjar röra sig i lägenheten, dvs att någon annan vaknat. Skönt med sovmorgon !


Och vilken söt liten bebis vi fick i natt, fast efter att jag fött honom så var det tydligen inte "bra nog" så jag fick göra om allt och ut kom en ganska stor kille, han hette James men min lillebror tyckte att det var den fulaste ungen han sett men tog honom i famnen och gick ut från BB, slängde in bebben i bagaget och drog ... detta var preeciiiiis efter förlossningen och bebis hade inte ens fått kläder på sig. Stackars liten. Jag vet fan inte vars dom for men lillebror pratade något om att åka skoter och att han inte hade tid att vara på BB ;D HAHA. Sen vaknade jag. Skumma drömmar ;)


Idag är det lördag och jag är sugen på potatispalt ! Dagens middag idag kanske ? Frågan är bara vem som ska göra den ? ;) *blink blink*


Nämen,  nu är gossen vaken hör jag. Ska gå och pussa på honom.

Hej så länge ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards