Alla inlägg den 21 april 2011

Av Matilda - 21 april 2011 13:02


Så känns det hela tiden, jag vill (hade behövt) göra säkert en massa men jag kommer alltid på något annat som jag kan göra först så jag skjuter på det en stund till :) .. Till slut har som hela dagen gått och jag hann inte göra det idag ;P typ !


Äh, men det hinns göras en annan gång, en annan dag kanske :) Inte hela världen.

Nu känner jag mig lite sugen på att göra något med mina grabbar, but what ?  Vad gör man idag ?  Jag luktar iaf gott. Köpte en ny parfym igår som jag älskar ! Björn Borg var det - sen vad den hette mer minns jag inte .. love någonting, den finns iaf i en massa dofter på kicks. Typ fem olika dofter, men denna gillade jag mest, fast det fanns en eller två till som också luktade smarrens :)


Ok, nu ska jag efterlysa mina killar lite diskret ;P

Typ ringa och fråga vars någonting är .. och så bara i förbifarten fråga hur länge de tänkt ha egentid med varandra utan mig ;O  haha !

Eller något ! :P


BB

Av Matilda - 21 april 2011 11:32


Grabbarna ska på äventyr och jag tänkte passa på att bara vara, tänkte ta ett bad till att börja med, ok det är väl det jag kommer att hinna med men det kan det ju vara värt att lägga tiden på :)


Hade en kul dröm förresten, jag kunde inte föda min bebis för att det låg en massa Bigbrother deltagare i vägen inne i livmodern, haha dags att sluta kika BB ? :) haha. Det sjuka är att drömmen kändes så verklig, det kändes helt logiskt och därför så frustrerande för jag fick inte ut Roddan, Peter, Sara, Martin och de andra .. de bara låg där och flöt, helt i vägen ju ! för min bebis ! :)

IRRI ! :)

Av Matilda - 21 april 2011 09:15


"Godmorgon". Var man tvungen att vakna idag också ? Tydligen.

Hade ju varit skönt att vakna upp och höra att det gått en eller två extra dagar bara sådär ;) Jajja, idag kommer Danne hem lite tidigare än vanligt - alltid något.


Annars då? Vad gör man en sån här helg sedan ? Det känns bara som om den kommer vara väldigt lååååååång :P


Ska pussa på lillkillen nu :)

Ha en bra tordsag hurrninini =)

Ovido - Quiz & Flashcards