Alla inlägg den 20 april 2011

Av Matilda - 20 april 2011 13:18


Jag och Wille har precis badat, det blev ett långt och roligt bad, vi fick fylla på nytt vatten två gånger för att vattnet hann börja kännas lite för kallt :)


Nu är vi redo för att hoppa i kläder och röra oss mot stan, vi tänkte utnyttja lite rabattkuponger, har iaf en 25%are på kappahl och en en 30%are på lindex, så tanken var att vi skulle och kika på ett plagg eller två åt bebis. Wille har sagt att han vill köpa kläder åt bebis, så att bebisen inte behöver vara naken så länge när den kommit ut :P Han har även frågat om han kan få behålla simglasögonen som bebisen haft i magen ;P sötknopp !


So long på er :)

Av Matilda - 20 april 2011 10:03


Jaha, då var det onsdag - dagen mitt i veckan som jag alltid kallat den, fast den egentligen inte är det, det är ju egentligen torsdag. Men onsdag har alltid känts som ett mål, när man gått skola också - har det bara blivit onsdag så har det varit som om veckan snart är slut, haha :) Och onsdag är ju en rätt bra dag - det är ju Grey's ikväll bland annat, det är bra !


Ja, idag är inte planerna heller så många.

1. Låta äggen kallna, sedan måla dom.

2. Kanske gå på stan och handla en grej eller två.

3. Föda barn enligt faster Lisbeth, men tyvärr tror jag att hon har fel :/


Okejokej, det var allt för nu. Är trött och tänkte lägga mig under filten på soffan. Jag sov inte många timmar i natt. Jag gick och lade mig efter blogginlägget, men vaknade en timme senare igen och hade då ännu svårare att somna om. GAH vad irri det var. Så idag svider ögonen mer än vanligt.  Så nu soffläge. Tjing!

Av Matilda - 20 april 2011 02:02


Jag kan icket sova. Ligger mest och vrider och vänder, trodde även att klockan hunnit bli mer än så här då jag klev upp för att kissa. Fyra trodde jag att den var, MINST ! men nähä.

Tänkte att jag skulle sätta mig här och fördriva några minuter innan jag tar nya friska tag och försöker sova.


Imorgon ska jag och Wille måla ägg, det har vi bestämt idag. Skulle kokat färdigt dom redan innan vi gick och lade oss idag men det glömde jag så det får jag göra när vi vaknar igen, går ju fort det :)


Bla bla bla .. har inget vettigt på hjärtat heller. Vi sätter punkt.

Hejdå :)

Ovido - Quiz & Flashcards