Alla inlägg den 6 april 2011

Av Matilda - 6 april 2011 20:39


Jag är så jävla sugen på jordgubbar, hallå ge mig sommar för det är ju då dom är som godast ! :) 


Men idag har jag varit väldigt väldigt nära på att köpa frysta, för vafan dom är ju bättre än inga alls ? :P fast nej, det är inte samma sak så därför blev det inga :)


Jag längtar till sommaren, sol och värme - jordgubbar och glass eller/och grädde .. MUMS !


Ikväll äre Grey's som gäller, sen BB - sen sova som vanligt :)


Känner mig lite hungrig, ska väl gå och ta mig ett glas vatten .. or something.

Sov så gott och dröm sött allihop. (sen när ni nu går och sover :)

Natti !


Av Matilda - 6 april 2011 13:55


Det var skönt, hela kroppen ömmar efter ett ynkligt pass med dammsugare och skurmopp men det är det ändå värt. Nästa steg är en dusch av mig själv, sen är jag nöjd ! Kanske att vi till och med slår på stort så här en onsdag bara för att vi (jag och Wille) varit så duktiga med att bad ? Mitt i veckan och mitt på dagen, kändes lyxigt bra ;) Vi behöver nog det båda två. Lillkido springer ju också ännu runt i pyjamas, så jo - så får det bli - vad glad han ska bli ! ;D


Simma lungt ! Hej.

Av Matilda - 6 april 2011 11:59


Proffsmätt efter lunchen som bestod av resterna från gårdagens middag, köttfärssås och makaroner.


Nu fick jag sån jädra lust att göra ett ryck här hemma, vilket jag även ska göra, måste bara sitta två sekunder eller tre innan för att låta maten sjunka lite :)


Haha, sin son är ju bara för göllig.

Nyss kom han och frågade mig om jag kunde ta bort allt kladd som var på hans lilla whiteboardtavla, jag sa att det inte var säkert (var kladdat med kritor och andra pennor som inte tillhär den där) men att jag skulle prova diska den.

Jag ställer mig och diskar:

Wille - går det ?

Jag - Vad tror du ?

Wille - mm

Jag - Tror du att jag kan ?

Wille - mm

Jag - Är mamma bäst ?

Wille - mm

Jag - Är mamma bäst på allt ?

Wille - mm, som palt !


HAHA ! Det lät så kul ..

Det gick bort och den blev så ren, däremot verkar han inte så nöjd över hur pennan funkar, kass ! :)


Ok, nu läsa någon blogg eller två .. sen dags för det där rycket !

Av Matilda - 6 april 2011 09:29


30 dagar kvar enligt Rutinultraljudet

19 dagar kvar enligt sista mens


Godmorgon ! :D






Ovido - Quiz & Flashcards