Alla inlägg den 4 april 2011

Av Matilda - 4 april 2011 15:20


Har renbäddat Willes säng, kändes bra. Passade samtidigt på att rensa lite i hans låda under sängen, slängde i väg en massa papper som var både trasiga och klottrade på .. på alla var det inte ens en början på en teckning utan bara ett streck eller två på dom.


Sen känner jag bara hur jag VILL storstäda hela lägenheten, då snackar vi om att rensa alla skåp och sånt också, slänga saker som vi aaaaaaaaaaaldrig kommer att sakna.  Finns nog mkt sånt. Men jag vet ju att jag inte ids göra det, det är ju där skon klämmer - jag orkar inte och fyyyy så tråkigt ! Så det skjuter jag på. Däremot hade de behövts en lite mindre städning här hemma just nu. Jag vet inte vad som hände, tyckte bara att jag hann blinka så såg det ut som ett bombnedslag här. Men det får det göra en stund till, kanske att jag tar tag i saken på en strax ..


Wille säger att han vill höra mobbos låt och visst får han det, här har ni också den som han menar ; 89ers – Go Go Go (extended Mix)


Tjarrå :D

Av Matilda - 4 april 2011 12:16


Stort grattis till min stora älskling som klarade teoriprovet idag ! :)

Det gjorde du riktigt bra.  Bara resten kvar nu ;)


Min lilla älskling mådde riktigt dåligt från det att han vaknade tills för en halvtimme sedan kanske då all energi verkar kommit tillbaka ? Han har spytt i några omgångar.

Jag hoppas ju att det värsta är över nu, så som det brukar vara för honom och för mig .. vi brukar spy och ha oss i någon timme sen brukar vi fort vara "friska" igen. Det tråkiga med magsjuka är ju att man gärna vill hålla sig ifrån att träffa folk de närmsta kommande dagarna, det är så trist att isolera sig bara för att inte smitta när man ändå mår bra igen, det är trist ! :P MEN DET GÖR MAN !  Men än ska vi inte ropa hej, för det första så är det inte säkert att Wille är klar, sen återstår det ju att se hur det går för oss andra :P


Danneboy är iaf och handlar soppor, dvs fruktsoppa och blåbärssoppa - mkt bra att ha hemma såna här dagar.


Nå på återseende !


Av Matilda - 4 april 2011 09:47


ÅH NEJ !


Wille - Mamma, KOM ! Kom och kolla vad som hänt !

Jag går in till Wille som då ännu låg i sängen, NERSPYDD !


Jahapp, då kör vi dårå !

Av Matilda - 4 april 2011 09:11

Ena grabben drog iväg och den andra ligger ännu i sängen.

Danne gick in till Wille för en stund sedan och sa godmorgon, Wille svarade med "jag sover, gååå uuuuuuuut !" - typ ! Haha. Han brukar låta som en liten tonåring ibland han ;) Gullunge !


Ska jag berätta för er om min dröm ?

Jo jag drömde att vattnet gick klockan sex imorse, samma dag som Danne skulle iväg och göra teoriprov. När han vaknade på morgonen så frågade han hur jag mådde. Ja log och låssades som om ingenting hade hänt, hade då även börjat få värkar. Men jag sa, jag mår bra - som vanligt. Lycka till på teorin typ. Sen drog han. Fem minuter efter att hans prov börjat skickade jag iväg ett sms åt honom där jag skrev något i stil med "Vattnet har gått klockan sex imorse, nu börjar värkarna bli riktigt intensiva, när du är klar så springer du hem, uppfatttat ?!" - Här någonstans vaknade jag igen :) Haha. Rätt frän dröm, för den kändes så verklig ! Jag drömde ju som om idag .. kuligt. MEN tyvärr var det ju ingen sann dröm :P


Jaja, BM ringde mig nyss också, men hon skulle ringa upp sen igen så nu vågar jag knappt röra mig höll jag på att skriva men jag hade verkligen behövt gå på toa men gör jag det så läääääääääääääääär ju telefonen börja ringa ... eller så inte men det lär jag ju inte få reda på ;P  HAHA INTRESSEKLUBBEN - NI ANTECKNAR VÄL ? ?


Ok, håller alla mina tummar och tår för min karl idag, hoppas hopppas hoppas att han klarar teorin - det hade varit så kul för hans skull, han hade skulle vara så nöjd ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards