Alla inlägg den 10 april 2011

Av Matilda - 10 april 2011 22:30


YES ! Patteboy åkte, helt rätt !


Kom att tänka på en sak, det är inte "lågt" arbete man ska syssla med när man vill få ut bebis, utan det är ju "högt" arbete. Så imorgon blir det kanske att putsa fönstrerna ;) Haha, jag tror ju dock inte på sånt där men vaddå, man får ju iaf rena fönster och så om inte annat :) Kan det ju vara värt ? Är ju dock inte samma sak som att få en bebis, men det kan ju vara kul att ha rena fönster sen när man sen väl farit in och kommer hem från BB ? =) Ohja.


Nej men fönstrerna hade behövt putsas, ni ska bara veta hur dom ser ut då vi bor så nära denna trafikerade väg ... dock är jag VÄRDELÖS, på riktigt alltså .. på att putsa fönster, jag får dom inte rena. Alltid blir det ränder eller så sitter skiten kvar :P haha. Men övning ger färdighet ? Jag kan ju alltid kolla på när någon annan gör det ...


Av Matilda - 10 april 2011 20:46


Oj shit, nu när jag kollar på klockan så insåg jag just att jag befunnit mig på toaletten i över en timme, kanske nästan en och en halv timme .. tiden går fort när man har roligt (ok, det är fan inte kul att städa toaletten). Jag har förjävla ont i ryggen nu preciiis som jag visste innan att jag skulle få då städa toaletten är väldigt "lågt" arbete, ingen höjdare för min rygg, någonsin men allra helst nu som höggravid. Men nu är det gjort, det är skönt. Och jag fick ju tiden att gå för nu snart börjar ju även BB :) Nice !


Tror jag ska ta mig lite kvällsfika, magen kurrar lite :)


Annars får ni sova så gott, för efter BB lär jag så krypa ner :)

Puss på er !


Av Matilda - 10 april 2011 12:28


Jaha, då var det söndag igen. Jag gillar det där när man säger igen .. det innebär att tiden går framåt :).. och att vi närmar oss alla datum :P


Fammo - 12 April, Flicka, 4500 g 51 cm

Lisbeth - 20 April ........

Mikaela - 22 April, Flicka, 4040 g 52 cm

Bong - 24 April ............
Jag - 25 April, Pojke, 4100 g 52 cm

Moster Annso - 26 April, 3810 g 51 cm

Lotta - 27 April, Flicka, 3850 g 49 cm
Danne - 28 April, Pojke, 3786 g

Mommo - 28 April, Flicka, 3820 g 52 cm
Lizzi - 28 April, Flicka, 3610g 51cm

Jenny - 30 April, Flicka, 3900g och 51 cm

Morbror Benna - 3 Maj, Pojke, 4100 g 50 cm

Morfar - 3 Maj ...

Faster Annelie - 5 Maj, Flicka, 4020 g 52 cm


Jag känner mig dock inte lika stressad eller otålig tills bebis kommer, eller jo självklart vill jag ju ha bebis snart, helst igår .. men nu vill jag bara att det ska bli onsdag och dit är det ju inte länge. Innan dess gör det inget om ingen bebis kommer, jag vill faktiskt hinna göra ett tillväxt ul innan :) Vilket jag kommer hinna med stooooor marginal. Det är ju inte dags än på ganska länge, fast farmor tror ju att det händer på tisdag, tyvärr har hon ju fel ;) Vi vill hinna gå på kalaset vi också, Dannes mormor fyller 80 år den dagen :)


Den som lever får se ....



Danne och Wille är på ranten förresten och jag har passat på att tagit en dusch och nu sitter jag här. Tror inte att jag kommer att orka göra så mkt idag, är helt slut i kroppen.


 Kanske hörs vi later..

JO, BB ikväll ja - Patrik eller Rodney - vem åker ? :)

Patrik va ?

Ovido - Quiz & Flashcards