Alla inlägg den 25 april 2011

Av Matilda - 25 april 2011 21:17

.. och ingen unge i minuten, förjävla dåligt ! Här har man väntat på att få se den ikväll men så är det nå jävla körslaget final istället, varför inte ha det på sin egna sändningstid istället för att rubba på andras favvoprogram - det finns ju faktiskt folk som inte är intresserad av nå jävla körslag ! Blä, vad trist. Nåväl. Får väl vänta en vecka till då. MEN SÅ ROLIGT !


Om en halvtimme är det iaf Bigbrother, eller vad vet jag - kanske är nå annat då istället, jag har ju inte kollat upp så att den faktiskt är idag :P

Nä, ok jag ska inte vara bitter !


Skönt ska det bli med vardag igen ändå, imorgon ska jag och Wille fara och köpa skor åt honom, ska även på Brio och kolla lite grejs. . det är planen iaf, sen får vi väl se hur långt vi kommer ... iaf till skoaffären hoppas jag OM vi ska vara ute någonting, för Wille måste ha ett par nya skor i så fall.


Nähäääj, nu drar jag vidare i bloggvärlden, ska kika om det händer något spännande bland mina bloggar jag läser :)


Tjing !


Ovido - Quiz & Flashcards