Alla inlägg den 23 april 2011

Av Matilda - 23 april 2011 13:52

 .. slänger på mig ett ansikte och fejsar den här dagen också fast det känns som om jag kanske gjort bäst i att bara ha huvudet på kudden, men det var inte så kul ju.


Ser ut som en svullen lite solbränd flodis idag också, men äh den bjur jag då på ! :)

Av Matilda - 23 april 2011 08:40


Sovit som en stock inatt, ja förutom att jag vaknat så fort jag velat röra på mig men i övrigt en jävligt bra natt då jag inte kommer ihåg att jag ens drömt en dröm, det gillas !


Nu är jag vaken, pigg som en ja .. jag är klarvaken, ändå har jag legat och "pressat" i sängen i säkert en timme innan jag till slut klev upp 8.13 Killarna sover då ännu. Men ska bli kul när Wille vaknar och upptäcker att påskharen varit till honom mitt i natten ;)


Oj, vilken underbar dag vi hade igår. Vi klev bara upp och jag och Wille tog beslutet att vår lilla family skulle packa oss ut till byn. Sagt och gjort så drog vi ut till Nattavaara "tidigt", vid elva. Där satt vi ute i skogen, vid/på sjön hela dagen, sen när vi kom tillbaka till Gällivare så tod vi en ritkigt varm bastu, så jävla skönt det var. Vi sa att vi visste att vi hade en liten kille som skulle sova gott i natt men det var vi ju fler om, jag somnade jätte fort igår och har haft en bra natt :)


Hoppas ni också har det toppen vars ni än befinner er :)

Idag är det en ny dag, får se vad vi gör utav den.

Ha det bäst !

Ovido - Quiz & Flashcards