Alla inlägg under januari 2011

Av Matilda - 7 januari 2011 12:02


Ännu en dag då det snöar, idag snöar det ännu mer.

Jag tror ändå att vi ska försöka ta oss ut med Wille, han bryr sig inte om det snöar eller inte. Han gillar ju att vara ute och det är ju inte så kallt ute idag så det gäller ju att passa på.


Natten har varit underbar, hade väldigt svårt att sova men när jag väl gjorde de så har jag sovit i ett svep från natt till morgon, länge sedan !

Jag kände mig såå utvilad då jag vaknade före Wille t.o.m, han blåste på till halv elva han.


Dags att klä på sig kanske ?

Ciao !

Av Matilda - 6 januari 2011 22:22

 

Bolt, för han är ju såå söt ! :D

Av Matilda - 6 januari 2011 22:20

Idag har det inte blivit många rader skrivna här, men vi har inte varit hemma och nu på kvällen har jag varit så trött.


Ska snart hoppa i duschen, sen i säng bara lillgossen somnar någon gång ..


Av Matilda - 6 januari 2011 12:33

Någon som är sugen på ett Nintendo DSi ?

2 000 kr (nintendot+spel+väska med tillbehör). Jag gav nästan 2800 kr för alltihopa.

Jag ångrar att jag köpte mitt, trots att det är superkul att spela men jag ville ju egentligen, innerst inne ha en mini-pc.


GODMORGON FÖRRESTEN ! .. bättre sent än aldrig :)

Av Matilda - 5 januari 2011 23:05


Jag gillade den, tyckte att filmen var lättsam att se och rätt söt.

Sen är ju Ashton Kutcher som ögongodis vilket ger filmen ett liiiiitet plus.


Nu har jag precis kommit ur duschen och tänkte krypa till kojs.


Godnatt !

Av Matilda - 5 januari 2011 20:22


Detta är vad jag ska göra nu.

Lägga liten och läsa en bok för honom.

Lilla Spöket Laban - Dumma pappa spöke

 

Spana in virveln Wille ärvt från far sin, gulligt va ? :)

Av Matilda - 5 januari 2011 19:21

" Ett samvete är den där lilla rösten man hör men som man inte lyssnar på .. " - Benjamin Syrsa


 

Av Matilda - 5 januari 2011 17:56

Jag valde att se denna ikväll, ska uppdatera er om vad jag tyckte om den sen.


 


Två bra skådisar iaf.

Ovido - Quiz & Flashcards