Alla inlägg under januari 2011

Av Matilda - 11 januari 2011 13:34


Jag och Wille slängde i oss lite lunch för att vi skulle ut och ranta sen ..

men energin försvann, jag sitter här och tokgäspar nu i stället.


Vi såg en bra film igår, The town - ett tips till er som vill se en bra rulle.

Men guuuuuuud, min käke går ju snart i lås så mkt som jag gäspar, haha.


Äh, vi tar det lungt här ett tag sen kanske vi far ut och rantar lite senare - om så bara tar en ragg eller två.


Tjarrå ! :D

Av Matilda - 10 januari 2011 20:38


På detta måste jag också säga Wille, jag är stolt över att  ha en så underbar och vacker son :)

Han kommer alltid att vara min stolthet.

Av Matilda - 9 januari 2011 20:14

Hmm, den här månaden är väl den första på väääldigt länge (sen jag börjat skolan igen för två år sedan) som jag inte har något mål egentligen, målet är att innan fredag denna vecka som kommer att ha varit på arbetsförmedlingen och anmält mig arbetslös .. typ.

Av Matilda - 9 januari 2011 20:09

Ja, söndag idag .. det känner man alltid direkt man slår upp ögonen på morgonen, det infinner sig alltid en viss känsla i kroppen på söndagar.


Idag ahr jag varit riktigt trött, gäspat mig igenom dagen som jag ändå spenderat tillsammans med Jenny och Gustav.


Imorgon är det skola igen som gäller, spännande för imorgon lär vi ju börja få höra vad vi får i slutbetyg i alla kurser.


Gäspgäsp !

Ska fortsätta med att bara ligga och slöa på soffan.

Godnatt folks ! :)

Av Matilda - 8 januari 2011 14:07


Idag har våran granne Niklas fotograferat våran lille Wille, blev fina bilder och här får ni ett litet smakprov.


 

Av Matilda - 7 januari 2011 20:09


Dags för fredagsmys.

På tvn har vi Dumbo kvällen till ära :P




Av Matilda - 7 januari 2011 17:29

Wille är så söt där han sitter framför datorn och spelar spel på bolibompas hemsida, han är duktig och klickar sig fram till saker men ibland hör man "mamma, kan du hjälpa?"

Sötunge !


Det känns inte alls som fredag idag, känns som typ söndag.


nuuuu riiiingereeee, måste sluta, hej ! :)

Av Matilda - 7 januari 2011 12:09

 

Wille - blev ni förvånad ?

Ovido - Quiz & Flashcards